Komentáře
Když jsem si zapoměla ____ přezůvky tak jsem také ______ být ve škole v __________
Myslela jsem, že to ___ je, jak jsem už _____, že děcka posílají učitelé __ trest. Děcko se tak _______ potrestá hned dvakrát. Jednou ___, že musí chodit po _____ bosky a po druhé ___, že ho nechá maminka ____ nechá ponožky vyprat. To _____ není případ našeho Tadeáše, _____ si ty ponožky nebyl _______ vyprat, jak jsem mu ________, a než abych nad ___ stála a dívala se, ___ mu to nejde, tak ____ mu je raději peru ____ nebo je dávám do ______. Každopádně jsem překvapená, tím, __ píšete, že ve vaší _____ chodí v ponožkách 7 ____. Myslím si, že je __ hodně a Tadeáš mi _ tomto asi nelže, když _____ že u nich ve _____ chodí takhle čtyři další _________.
Třídy bývají většinou po ___________ až třiceti žácích. Proto _____ jsem byla třídní ve _____, kde chodilo v ponožkách 7 dětí, jsem to nepovažovala __ vysoké číslo. Třídnictví mám __ starosti mnoho let, těch 7 dětí byl největší počet, ________ v mých třídách chodilo ______ tak 4 – 5 ____. Nepřikládala jsem tomu ale _______ dobu pozornost, dokud jsem __________ na tento blog. Většina ____ to ale vnímá jako _____, přesto jej chtějí ponechat. ____ jsem před dvěma nebo _____ lety u dětí a ______ rodičů zjišťovala, zda bychom _______ přejít na bodování těchto _________ proti školnímu řádu a ________ jej např. tím, že ___ určitém počtu bodů by ___ obdržel důtku třídního učitele, __ dosažení vyšší bodové hranice _____ ředitelskou, tak to ve _____ odmítli žáci všichni a ________ většina jejich rodičů. Někteří ____ kolegové tím postihují i ____, kteří třeba přezůvky mají, ___ opakovaně např. zapomínají odevzdat ______ apod., protože za to ________ dávat dětem poznámky, což __ mnohdy míjí účinkem nebo _____, aby se jim nezhoršil ______.
[4]: To je docela ________. Sám jsem na základce _____ hodně učitelek a hodně ________. Ale za to, že ____ zapomněl včas odevzdat knížky ____ tak mě teda nikdy _____ sundat přezůvky a strávit ______ dne ve škole v _________, takhle nepotrestala. V ponožkách ____ skončil vyloženě jen když ____ zapomněl klíče od skříňky, __ které jsem měl přezůvky _______. Teď na gymplu se __________, takže v ponožkách končí ____ třída, když má hodinu _ učebně s kobercem nebo __ počítačích, jinak ne.
Pracuji jako kantorka a ____ potvrdit, že žáci jsou ________ do ponožek ve škole __ trest. Každý rok začátkem ____ s dětmi probírám pravidla _______ ve škole, aby o ___ věděli předem. Když někdo ____ přezůvky nebo je má, ___ jsou pro pobyt ve _____ nevhodné, nebo zapomene klíče ____ se vyzout. Některé kolegyně _ tom navíc pořizují zápis __ TK nebo zapisují poznámky. ____ nedělám. Považuji to za _________________. Najdou se ale děti, _____ přezůvky nenosí trvale; ty ____ ale ve třidách v _______. Za dobu, kterou učím, ________ jednu moji třídu, kde _______ trvale v ponožkách 7 ____, v dubnu a květnu, ____ bylo teplo, se k ___ přidali další 3 až 4 žáci, což je stále ______ méně, než polovina třídy. _____ tomu nic nenamítám, je __ jejich věc. Řekla bych, __ to má dokonce určitý _________ efekt v tom, že ____ děti jsou dle zápisu _ TK možná i měně _______ a celkově obratnější v ________ TV. Třídní jsem ale ____ jen v jedné třídě, __ to abych mohla s ________ dělat nějaké závěry, je __ moc málo dětí. Většina ____ chodí bosky ve škole ___ nerada.